Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7541
Назва: Теоретико-методологічні основи спортивно-педагогічного удосконалення в системі професійної освіти майбутніх учителів фізичної культури
Автори: Приймак, Сергій Георгійович
Ключові слова: освітній процес
студенти
кінезіологічний підхід
Дата публікації: 2020
Видавництво: Черкаси : Видавець Чабаненко Ю.В.
Бібліографічний опис: Приймак С. Теоретико-методологічні основи спортивно-педагогічного удосконалення в системі професійної освіти майбутніх учителів фізичної культури. Сучасні проблеми підготовки та професійного удосконалення працівників сфери освіти : матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (23-24 квітня 2020 року, м. Чернігів) ; відп. ред. Н. О. Терентьєва. Черкаси : Видавець Чабаненко Ю.В., 2020. С. 83-85.
Короткий огляд (реферат): Впровадження компетентнісного кінезіологічного підходу в систему вищої освіти обумовлено підвищенням вимог до фізичної готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності, забезпеченої безпечним рівнем здоров’я, високим рівнем теоретичної, методичної та морфофункціональною підготовленістю, детермінованої високим рівнем розвитку кінезіологічної компетентності, що формується в інтегрованому міжнауковому науковому напряму про моторну активність людини – кінезіології. Відповідно до специфіки кінезіологічної компетентності, сутність якої полягає в інтегративному впливі спортивно-педагогічної діяльності на інтелектуальну і рухову сфери особистості, вважаємо за необхідне виокремити в якості об’єкта формування ціннісних установок функціональні можливості людини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7541
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації науковців (ф/в)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.