Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/753
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрілець, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2020-03-10T12:14:36Z-
dc.date.available2020-03-10T12:14:36Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСтрілець С. І. Рейтингове оцінювання діяльності викладача як складова покращення якості освітніх послуг вищих навчальних закладів. Проблеми та перспективи професійної освіти в сучасних умовах : матер. Всеукр. нак-практ. конф. Умань : Візаві, 2013. С. 46 – 48.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/753-
dc.description.abstractУ статті перераховано проблеми, що актуалізують необхідність моніторингу стану інноваційного розвитку освітньої галузі. Розглядається стан проведення рейтингового оцінювання університетів у низці сучасних наукових праць. Обґрунтовується доцільність проведення комплексного рейтингового оцінювання за усіма напрямами діяльності викладачів вищих навчальних закладів. Підкреслюється, що рейтинг дозволить визначити рівень, умови навчального та науково-дослідного процесів, виявить тенденції, причини, чинники, що гальмують або стимулюють роботу педагогів. Пропонується анкетування для професорсько-викладацького складу з метою встановлення об’єктивних даних результатів рейтингу.en_US
dc.publisherнауково-практична конференціяen_US
dc.subjectмоніторингen_US
dc.subjectрейтинг університетівen_US
dc.subjectнауково-педагогічна діяльність викладачівen_US
dc.titleРейтингове оцінювання діяльності викладача як складова покращення якості освітніх послуг вищих навчальних закладівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.