Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7525
Назва: Формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до саморозвитку у вокально-педагогічній діяльності
Автори: Дорошенко, Тетяна Володимирівна
Гончаренко, Сергій Володимирович
Ключові слова: саморозвиток
готовність
учитель музичного мистецтва
вокально-педагогічна діяльність
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Дорошенко Т. В., Гончаренко С. В. Формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до саморозвитку у вокально-педагогічній діяльності. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 8 (164) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. C. 154-160. (Серія: Педагогічні науки).
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізовано необхідність підвищення рівня професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва на сучасному етапі розвитку вищої освіти, зокрема формування у них готовності до саморозвитку у вокально-педагогічній діяльності. На підставі аналізу теоретичних джерел із проблеми дослідження з’ясовано, що розвиток особистості відбувається найбільш ефективно в процесі саморозвитку, в результаті якого здійснюється формування необхідних професійних якостей; здійснено дефінітивний аналіз понять «саморозвиток майбутніх учителів музичного мистецтва у вокально-педагогічній діяльності» та «готовність майбутніх учителів музичного мистецтва до саморозвитку у вокально-педагогічній діяльності».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7525
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.