Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/748
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стрілець, Світлана Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-10T10:24:18Z | - |
dc.date.available | 2020-03-10T10:24:18Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Стрілець С. І. Теоретико-методичні засади підготовки вчителів початкової школи засобами інноваційних технологій. Проблеми соціальної роботи : філософія, психологія, соціологія. ЧНТУ, 2013. № 2 (3). С. 125-130. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/748 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто понятійний апарат і окремі теоретичні обґрунтування інноваційних процесів у вищій освіті. Базовою є дефініція «інновація» та пов’язані з нею поняття, що забезпечують спрямованість освітнього процесу на оперативне використання новітніх досягнень у науці та педагогічній практиці. Підкреслено, що розвиток інноваційної культури викладачів і студентів є одним із найважливіших завдань впровадження інновацій в освітній простір. | en_US |
dc.publisher | Проблеми соціальної роботи | en_US |
dc.subject | підготовка вчителів початкової школи | en_US |
dc.subject | інновація | en_US |
dc.subject | інноваційні технології | en_US |
dc.subject | професіоналізм | en_US |
dc.title | Теоретико-методичні засади підготовки вчителів початкової школи засобами інноваційних технологій | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретико-методичні засади підготовки вчителів початкової школи засобами інноваційних технологій.pdf | 1.16 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.