Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/748
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрілець, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2020-03-10T10:24:18Z-
dc.date.available2020-03-10T10:24:18Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСтрілець С. І. Теоретико-методичні засади підготовки вчителів початкової школи засобами інноваційних технологій. Проблеми соціальної роботи : філософія, психологія, соціологія. ЧНТУ, 2013. № 2 (3). С. 125-130.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/748-
dc.description.abstractРозглянуто понятійний апарат і окремі теоретичні обґрунтування інноваційних процесів у вищій освіті. Базовою є дефініція «інновація» та пов’язані з нею поняття, що забезпечують спрямованість освітнього процесу на оперативне використання новітніх досягнень у науці та педагогічній практиці. Підкреслено, що розвиток інноваційної культури викладачів і студентів є одним із найважливіших завдань впровадження інновацій в освітній простір.en_US
dc.publisherПроблеми соціальної роботиen_US
dc.subjectпідготовка вчителів початкової школиen_US
dc.subjectінноваціяen_US
dc.subjectінноваційні технологіїen_US
dc.subjectпрофесіоналізмen_US
dc.titleТеоретико-методичні засади підготовки вчителів початкової школи засобами інноваційних технологійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.