Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/748
Назва: | Теоретико-методичні засади підготовки вчителів початкової школи засобами інноваційних технологій |
Автори: | Стрілець, Світлана Іванівна |
Ключові слова: | підготовка вчителів початкової школи інновація інноваційні технології професіоналізм |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Проблеми соціальної роботи |
Бібліографічний опис: | Стрілець С. І. Теоретико-методичні засади підготовки вчителів початкової школи засобами інноваційних технологій. Проблеми соціальної роботи : філософія, психологія, соціологія. ЧНТУ, 2013. № 2 (3). С. 125-130. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто понятійний апарат і окремі теоретичні обґрунтування інноваційних процесів у вищій освіті. Базовою є дефініція «інновація» та пов’язані з нею поняття, що забезпечують спрямованість освітнього процесу на оперативне використання новітніх досягнень у науці та педагогічній практиці. Підкреслено, що розвиток інноваційної культури викладачів і студентів є одним із найважливіших завдань впровадження інновацій в освітній простір. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/748 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретико-методичні засади підготовки вчителів початкової школи засобами інноваційних технологій.pdf | 1.16 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.