Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/748
Назва: Теоретико-методичні засади підготовки вчителів початкової школи засобами інноваційних технологій
Автори: Стрілець, Світлана Іванівна
Ключові слова: підготовка вчителів початкової школи
інновація
інноваційні технології
професіоналізм
Дата публікації: 2013
Видавництво: Проблеми соціальної роботи
Бібліографічний опис: Стрілець С. І. Теоретико-методичні засади підготовки вчителів початкової школи засобами інноваційних технологій. Проблеми соціальної роботи : філософія, психологія, соціологія. ЧНТУ, 2013. № 2 (3). С. 125-130.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто понятійний апарат і окремі теоретичні обґрунтування інноваційних процесів у вищій освіті. Базовою є дефініція «інновація» та пов’язані з нею поняття, що забезпечують спрямованість освітнього процесу на оперативне використання новітніх досягнень у науці та педагогічній практиці. Підкреслено, що розвиток інноваційної культури викладачів і студентів є одним із найважливіших завдань впровадження інновацій в освітній простір.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/748
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.