Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7477
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Полетай, Олена Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-06T07:53:33Z | - |
dc.date.available | 2021-10-06T07:53:33Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Полетай О. М. Вплив предмету «Інклюзивна освіта» на формування професійної компетентності та громадянської позиції майбутнього вчителя. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 12 (168) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2021. C. 242-246. (Серія: Педагогічні науки). DOI: 10.5281/zenodo.4769582 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7477 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджуються дефініції «інклюзія», «інклюзивна освіта», «дитина з особливими освітніми потребами». Питання доступності освіти для всіх незалежно від мови, національності і особливостей у розвитку є на сьогодні одним із актуальних завдань освітянського простору. Всі цивілізовані країни усвідомили, що кожен громадянин повинен бути корисним для своєї держави, а саме його внесками у науково-технічний розвиток своєї країни, у покращення життя завдяки своїй плідній праці і продуктивними результатами своєї роботи. А тому, для досягнення цього потрібно щоб кожен член суспільства отримав відповідну освіту і знайшов собі професію відповідно до фізичних, розумових можливостей, по здібностям і до душі. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | інклюзія | en_US |
dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
dc.subject | дитина з особливими освітніми потребами | en_US |
dc.subject | толерантність | en_US |
dc.title | Вплив предмету «Інклюзивна освіта» на формування професійної компетентності та громадянської позиції майбутнього вчителя | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вплив предмету «Інклюзивна освіта» на формування професійної компетентності та громадянської позиції майбутнього вчителя.pdf | 580.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.