Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7473
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСубботенко, Ілля Юрійович-
dc.date.accessioned2021-10-06T06:38:15Z-
dc.date.available2021-10-06T06:38:15Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСубботенко І. Ю. Творчість як складова духовного розвитку учнів: проблеми та виклики сучасності. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 12 (168) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2021. C. 152-156. (Серія: Педагогічні науки). DOI: 10.5281/zenodo.4769383en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7473-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано роль та значення творчості як невід’ємної складової духовного розвитку особистості в контексті сучасного арт-простору. Уперше в наукових розвідках досліджуються вплив творчості художників епохи Відродження (Леонардо да Вінчі) на духовний розвиток особистості в контексті професійної підготовки майбутнього педагога. Важливість звернення саме до цих митців зумовлена величезним естетичним впливом їхньої творчості на формування системи цінностей майбутнього педагога, адже форми нового мистецтва, до яких ми повинні залучати учнів, нерозривно пов’язані з психологією їхніх творців. Закцентовано увагу на значенні візуальної мови дитини та важливості її розуміння для подальшого дослідження дитячого світу творчості. Виокремлено деякі шляхи творчого розвитку гіперактивних учнів, що сприятиме підвищенню продуктивної творчої активності останніх. Спрямовано увагу на важливість впровадження в освітній простір, творчості всесвітньо відомих художників.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectкультурологічний підхідen_US
dc.subjectдуховний розвиток особистостіen_US
dc.subjectхудожнє мисленняen_US
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх педагогівen_US
dc.subjectобразотворче мистецтвоen_US
dc.subjectтворче мисленняen_US
dc.titleТворчість як складова духовного розвитку учнів: проблеми та виклики сучасностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.