Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7467
Назва: Педагогічні умови формування технологічної компетентності педагога професійного навчання
Автори: Газука, Тетяна Анатоліївна
Плуток, Олена Вікторівна
Ключові слова: компетентнісний підхід
педагог професійного навчання
технологічна компетентність
Дата публікації: 2021
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Газука Т. А., Плуток О. В. Педагогічні умови формування технологічної компетентності педагога професійного навчання. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 12 (168) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2021. C. 184-188. (Серія: Педагогічні науки). DOI: 10.5281/zenodo.4769560
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): За сучасного стану розвитку суспільства, що знаменує перехід до високотехнологічних інформаційних систем, виникає потреба в переорієнтації освітніх стандартів та зміні підходів до освіти. Інноваційним підходом до підготовки педагогічних кадрів визнано компетентнісний підхід. У статті привертається увага до проблеми впровадження компетентнісного підходу до підготовки майбутнього педагога професійного навчання учнів. Зважаючи на особливості професійної діяльності з підготовки кваліфікованих спеціалістів, у структурі професійної компетентності педагога професійного навчання виокремлено технологічну компетентність, виявлено її зміст та місце в підготовці майбутнього педагога професійного навчання за спеціалізаціями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7467
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.