Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7462
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНеділя, Т. В.-
dc.contributor.authorКміть, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-09-30T06:12:39Z-
dc.date.available2021-09-30T06:12:39Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНеділя Т.В., Кміть О.В. Критичне мислення як провідна технологія навчання в НУШ. Наукові перспективи: журнал. Київ. 2021. № 9 (15). С. 371-383.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7462-
dc.description.abstractСтабільний розвиток будь-якої країни, її економіки залежить від якості освіти в цій країні. Реформа системи освіти в Україні, яка проходить в останні роки, передбачає зміну форм і методів викладання, впровадження в освітній процес новітніх технологій навчання, які були б цікавими сучасній дитині, підвищували якість знань та мотивували учнів на самостійні відкриття. В Концепції Нової української школи (НУШ) викладено основні засади реформи середньої освіти. Концепцією визначаються компетентності, які формуються під час освітнього процесу в закладі загальної середньої освіти за допомогою таких технологій як: критичне мислення, навчання у грі, навчання у співробітництві, проектна робота.en_US
dc.publisherНаукові перспективи: журналen_US
dc.subjectНова українська школа (НУШ)en_US
dc.subjectтехнологія розвитку критичного мисленняen_US
dc.subjectнавички критичного мисленняen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.titleКритичне мислення як провідна технологія навчання в НУШen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Критичне мислення як провідна технологія навчання в НУШ.pdf767.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.