Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7462
Назва: | Критичне мислення як провідна технологія навчання в НУШ |
Автори: | Неділя, Т. В. Кміть, Олена Володимирівна |
Ключові слова: | Нова українська школа (НУШ) технологія розвитку критичного мислення навички критичного мислення молодші школярі |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Наукові перспективи: журнал |
Бібліографічний опис: | Неділя Т.В., Кміть О.В. Критичне мислення як провідна технологія навчання в НУШ. Наукові перспективи: журнал. Київ. 2021. № 9 (15). С. 371-383. |
Короткий огляд (реферат): | Стабільний розвиток будь-якої країни, її економіки залежить від якості освіти в цій країні. Реформа системи освіти в Україні, яка проходить в останні роки, передбачає зміну форм і методів викладання, впровадження в освітній процес новітніх технологій навчання, які були б цікавими сучасній дитині, підвищували якість знань та мотивували учнів на самостійні відкриття. В Концепції Нової української школи (НУШ) викладено основні засади реформи середньої освіти. Концепцією визначаються компетентності, які формуються під час освітнього процесу в закладі загальної середньої освіти за допомогою таких технологій як: критичне мислення, навчання у грі, навчання у співробітництві, проектна робота. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7462 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Критичне мислення як провідна технологія навчання в НУШ.pdf | 767,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.