Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7428
Назва: Організаційно-методичні аспекти уроку (модуль «Гімнастика») в основній школі
Автори: Кривенко, Анатолій Петрович
Желізний, Максим Миколайович
Ключові слова: основна школа
урок фізичної культури
школярі
моторна щільність
організаційно-методичні аспекти
Дата публікації: 2021
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Кривенко А. П., Желізний М. М. Організаційно-методичні аспекти уроку (модуль «Гімнастика») в основній школі. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 12 (168) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2021. C. 117-121. (Серія: Педагогічні науки).
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена пошуку шляхів підвищення ефективності уроку фізичної культури («модуль «Гімнастика») в основній школі. Фахівці вказують на низьку ефективність уроків фізичної культури, які не забезпечують школярам необхідний обсяг рухової активності. Одним із основних компонентів, що характеризує фізичне навантаження учнів, є моторна щільність уроку. Впровадження модуля «Гімнастика» в навчальний процес з фізичного виховання в основній школі показало, що дуже часто вчитель не може забезпечити високу моторну щільність уроку. На нашу думку, правильна організація учнів на уроці і раціональна методика навчання допоможе у вирішенні проблеми, а саме – підвищити моторну щільність уроку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7428
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.