Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7426
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДжевага, Григорій Васильович-
dc.date.accessioned2021-09-20T09:01:57Z-
dc.date.available2021-09-20T09:01:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДжевага Г. В. Організація самостійної проєктно-технологічної діяльності учнів в умовах дистанційного навчання. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 12 (168) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2021. C. 106-109. (Серія: Педагогічні науки).en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7426-
dc.description.abstractПерехід закладів освіти у режим дистанційного навчання накладає нові вимоги до підготовки учнів до самостійної роботи і методики проведення уроків. Необхідно усвідомлювати, що рівень самостійності учнів підвищився, тому варто розробляти нові педагогічні технології організації практичної роботи. Особливістю уроків трудового навчання і технологій є організація самостійної роботи над творчим проєктом. Важливо визначити інструменти координації ходу виконання етапів проєктно-технологічної діяльності в умовах дистанційного навчання.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectсамостійна роботаen_US
dc.subjectпроєктно-технологічна діяльністьen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectметодика технологічної освітиen_US
dc.titleОрганізація самостійної проєктно-технологічної діяльності учнів в умовах дистанційного навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.