Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7426| Назва: | Організація самостійної проєктно-технологічної діяльності учнів в умовах дистанційного навчання |
| Автори: | Джевага, Григорій Васильович |
| Ключові слова: | самостійна робота проєктно-технологічна діяльність соціальні мережі методика технологічної освіти |
| Дата публікації: | 2021 |
| Видавництво: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» |
| Бібліографічний опис: | Джевага Г. В. Організація самостійної проєктно-технологічної діяльності учнів в умовах дистанційного навчання. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 12 (168) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2021. C. 106-109. (Серія: Педагогічні науки). |
| Серія/номер: | Педагогічні науки; |
| Короткий огляд (реферат): | Перехід закладів освіти у режим дистанційного навчання накладає нові вимоги до підготовки учнів до самостійної роботи і методики проведення уроків. Необхідно усвідомлювати, що рівень самостійності учнів підвищився, тому варто розробляти нові педагогічні технології організації практичної роботи. Особливістю уроків трудового навчання і технологій є організація самостійної роботи над творчим проєктом. Важливо визначити інструменти координації ходу виконання етапів проєктно-технологічної діяльності в умовах дистанційного навчання. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7426 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Організація самостійної проєктно-технологічної діяльності учнів в умовах дистанційного навчання.pdf | 296,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.