Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7418
Назва: Структурно-функціональна модель формування ключових і предметних компетентностей у майбутніх викладачів практичного навчання в галузі «Транспорт»
Автори: Гетта, Василь Григорович
Мантула, О. Ю.
Ключові слова: компетентність
ключова компетентність
предметна компетентність
галузева компетентність
структурно-функціональна модель
Дата публікації: 2021
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Гетта В. Г., Мантула О. Ю. Структурно-функціональна модель формування ключових і предметних компетентностей у майбутніх викладачів практичного навчання в галузі «Транспорт». Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 12 (168) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2021. C. 3-7. (Серія: Педагогічні науки).
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Мета статті: розробити структурно-функціональну модель компетентнісного підходу до підготовки викладачів практичного навчання в галузі «Транспорт» та обґрунтувати її. Методологічною основою статті є положення про компетентнісний, особистісно-орієнтований підхід до організації навчання і виховання в сучасній школі та закладах вищої освіти. Наукова новизна: розроблена і обґрунтована структурно-фунціональна модель компетентнісного підходу до підготовки майбутніх викладачів практичного навчання в галузі «Транспорт». У статті розглядається важлива проблема – створення і обґрунтування структурно-функціональної моделі формування ключових і предметних компетентностей у майбутніх викладачів практичного навчання в галузі «Транспорт».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7418
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.