Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7417
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихайленко, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorМамчич, Олена Борисівна-
dc.date.accessioned2021-09-20T06:59:28Z-
dc.date.available2021-09-20T06:59:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМихайленко О. В., Мамчич О. Б. Особливості розвитку соціокультурної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти під час вивчення англійської мови. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. 2021. Вип. 80, Т. 2. С. 51-54. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективиen_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7417-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальній проблемі розвитку соціокультурної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти під час вивчення англійської мови. Метою дослідження є визначення особливостей та наукове обґрунтування соціокультурної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти під час вивчення англійської мови. Формування соціокультурної компетенції є одним із пріоритетів вивчення англійської мови, оскільки вона надає студентам унікальну можливість застосовувати свої знання щодо мовних та культурних особливостей, звичок, традицій, стандартів поведінки, етикету англомовних країн у спілкуванні з представниками цих країн.en_US
dc.publisherНауковий часопис НПУ імені М. П. Драгомановen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectсоціокультурна компетенціяen_US
dc.subjectмайбутній фахівецьen_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.subjectформиen_US
dc.subjectанглійська моваen_US
dc.subjectзнанняen_US
dc.titleОсобливості розвитку соціокультурної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти під час вивчення англійської мовиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.