Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7417
Назва: | Особливості розвитку соціокультурної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти під час вивчення англійської мови |
Автори: | Михайленко, Олена Вікторівна Мамчич, Олена Борисівна |
Ключові слова: | соціокультурна компетенція майбутній фахівець дошкільна освіта форми англійська мова знання |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманов |
Бібліографічний опис: | Михайленко О. В., Мамчич О. Б. Особливості розвитку соціокультурної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти під час вивчення англійської мови. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. 2021. Вип. 80, Т. 2. С. 51-54. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено актуальній проблемі розвитку соціокультурної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти під час вивчення англійської мови. Метою дослідження є визначення особливостей та наукове обґрунтування соціокультурної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти під час вивчення англійської мови. Формування соціокультурної компетенції є одним із пріоритетів вивчення англійської мови, оскільки вона надає студентам унікальну можливість застосовувати свої знання щодо мовних та культурних особливостей, звичок, традицій, стандартів поведінки, етикету англомовних країн у спілкуванні з представниками цих країн. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7417 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості розвитку соціокультурної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти під час вивчення англійської мови.pdf | 281.37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.