Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7415
Назва: | Методика формувального оцінювання в іншомовній освіті молодших школярів |
Автори: | Кміть, Олена Володимирівна |
Ключові слова: | початкова освіта молодші школярі оцінювання іншомовне спілкування |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Moderní aspekty vědy: XІ |
Бібліографічний опис: | Кміть О.В. Методика формувального оцінювання в іншомовній освіті молодших школярів. Moderní aspekty vědy: XІ. Díl mezinárodní kolektivní monografie/ Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o.. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2021. С. 306-316. |
Короткий огляд (реферат): | В умовах реформування системи початкової освіти в Україні відбувається приведення цілей, змісту, підходів, технологій навчання молодших школярів та методів контролю й оцінювання їхніх навчальних досягнень до відповідності з вимогами сучасного суспільства. В основу підходу до оцінювання в Новій українській школі (НУШ) взято два його види: оцінювання результатів навчання молодших школярів, або підсумкове оцінювання, яке проводиться в кінці теми, в кінці семестру та року, й оцінювання прогресу учнів у навчанні, яке має назву – формувальне оцінювання, що здійснюєтся під час поточного навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7415 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методика формувального оцінювання в іншомовній освіті молодших школярів.pdf | 633,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.