Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7415
Назва: Методика формувального оцінювання в іншомовній освіті молодших школярів
Автори: Кміть, Олена Володимирівна
Ключові слова: початкова освіта
молодші школярі
оцінювання
іншомовне спілкування
Дата публікації: 2021
Видавництво: Moderní aspekty vědy: XІ
Бібліографічний опис: Кміть О.В. Методика формувального оцінювання в іншомовній освіті молодших школярів. Moderní aspekty vědy: XІ. Díl mezinárodní kolektivní monografie/ Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o.. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2021. С. 306-316.
Короткий огляд (реферат): В умовах реформування системи початкової освіти в Україні відбувається приведення цілей, змісту, підходів, технологій навчання молодших школярів та методів контролю й оцінювання їхніх навчальних досягнень до відповідності з вимогами сучасного суспільства. В основу підходу до оцінювання в Новій українській школі (НУШ) взято два його види: оцінювання результатів навчання молодших школярів, або підсумкове оцінювання, яке проводиться в кінці теми, в кінці семестру та року, й оцінювання прогресу учнів у навчанні, яке має назву – формувальне оцінювання, що здійснюєтся під час поточного навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7415
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.