Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7410
Назва: Фахова підготовка вчителів фізичної культури до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти
Автори: Ткаченко, Сергій Володимирович
Ткаченко, С. С.
Ключові слова: освітні програми
інклюзивна освіта
діти з особливими освітніми потребами
фізична культура
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Ткаченко С. В., Ткаченко С. С. Фахова підготовка вчителів фізичної культури до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 11 (167) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. C. 161-165. (Серія: Педагогічні науки).
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Сучасний учитель фізичної культури повинен мати високий рівень професійної компетентності, володіти основами медичних знань. Освітні програми (ОП) підготовки бакалаврів зі спеціальності 014.11 Середня освіта (Фізична культура) потребують переорієнтації відповідно до соціальних запитів сьогодення та забезпечення потреб ринку праці в підготовці висококваліфікованих фахівців з фізичної культури для закладів освіти різних типів, у тому числі й інклюзивних. Мета статті: проаналізувати освітні програми підготовки бакалаврів зі спеціальності 014.11 Середня освіта (Фізична культура) у різних закладах вищої освіти (ЗВО) України щодо фахової підготовки вчителів фізичної культури до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7410
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.