Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7404
Назва: Електронна когнітивна карта в навчанні майбутніх учителів початкової школи англомовної лексики
Автори: Конотоп, Олена Сергіївна
Ключові слова: когнітивна візуалізація
когнітивні карти
професійна іншомовна компетентність
майбутні вчителі початкової школи
професійна іншомовна лексична компе- тентність
кліпове мислення
Дата публікації: 2021
Видавництво: Іноземні мови
Бібліографічний опис: 1. Конотоп О.С. Електронна когнітивна карта в навчанні майбутніх учителів початкової школи англомовної лексики. Іноземні мови. 2021. №.1 С. 18-25.
Короткий огляд (реферат): Збагачення словникового запасу майбутніх учителів початкової школи набуває особливої актуальності та важливості. Ефективним засобом формування професійної іншомовної лексичної компетентності майбутніх учителів початкової школи є електронні когнітивні карти, які в режимі on-line/desktop/на мобільному додатку за допомогою елементарних семантичних елементів допомагають символічно закодувати, згрупувати й організувати у вигляді логічної візуальної схеми певну кількість іншомовних лексичних одиниць, що створює можливість оптимізувати формування професійної іншомовної лексичної компетентності, дозволяє підвищити ефективність і якість навчання, зменшити час, необхідний для засвоєння нового навчального матеріалу, та відповідно, є одним із найбільш зручних інструментів когнітивної візуалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7404
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Електронна когнітивна карта в навчанні майбутніх учителів.pdf1.99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.