Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7400
Назва: Тематика інклюзії у підготовці майбутніх вихователів ЗДО
Автори: Сергієнко, Л.
Мірошник, Ірина Василівна
Ключові слова: інклюзія
майбутні вихователі ЗДО
освітня система
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Сергієнко Л., Мірошник І. В. Тематика інклюзії у підготовці майбутніх вихователів ЗДО. Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю (11-12 червня 2021 року, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка). Чернігів, 2021. С. 147-149.
Короткий огляд (реферат): Євроінтеграційні процеси, які за останні роки стали важливою частиною внутрішньої політики української держави, спонукали до перегляду традиційних настанов та принципів вітчизняної освітньої системи. Серед них помітне місце посідає орієнтація освітнього процесу на всебічну й повноцінну інтеграцію людей різного віку з обмеженими можливостями в життя соціуму. Очевидно, що робота такого плану має розпочинатися якнайраніше, а саме – з дошкільного віку. Методологічним базисом освітньої інклюзії (від англ. іnclusion – включення) стало глибоке концептуальне коріння, відображене в теоріях соціальної справедливості, прав людини, соціальних систем щодо розвитку особистості, соціального конструктивізму, структуралізму, ідеях інформаційного суспільства й соціальної критики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7400
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тематика інклюзії у підготовці майбутніх вихователів ЗДО.pdf561.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.