Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/740
Назва: | Психолого-педагогічні аспекти формування готовності майбутніх учителів до спілкування з підлітками |
Автори: | Дрозденко, Володимир Михайлович Дрозденко, Наталія Миколаївна |
Ключові слова: | педагогічна діяльність спілкування підлітковий вік інноваційні технології |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Дрозденко В.М., Дрозденко Н.М. Психолого-педагогічні аспекти формування готовності майбутніх учителів до спілкування з підлітками / Дрозденко В.М., Дрозденко Н.М. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка – Чернігів : ЧНПУ, 2016. – Вип. 140. – С. 143 – 146. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються актуальні проблеми професійної готовності до педагогічної діяльності у майбутніх вчителів. Звертається увага на формування здатності до професійного спілкування з підлітками як важливого компонента професійної компетентності. Робиться висновок, що готовність до спілкування зі школярами підліткового віку – це гармонійне поєднання особистісних якостей, позитивного ставлення до діяльності, достатнього обсягу психолого-педагогічних і спеціальних знань, володіння педагогічними уміннями та сучасними педагогічними технологіями. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/740 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
35.pdf | 455.35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.