Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7396
Назва: Неформальна освіта як чинник професійного розвитку майбутніх учителів
Автори: Скорик, Тамара Володимирівна
Вергунова, Валерія Сергіївна
Ключові слова: неформальна освіта
професійна компетентність
освіта
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Скорик Т. В., Вергунова В. С. Неформальна освіта як чинник професійного розвитку майбутніх учителів. Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю (11-12 червня 2021 року, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка). Чернігів, 2021. С. 86-89.
Короткий огляд (реферат): В Україні широкого поступу набирають різні форми неформального та інформального навчання. Актуальним є подальше розроблення законодавчого забезпечення освіти різних категорій дорослих, формування мотивації до навчання впродовж життя, інтеграція інтересів усіх освітньо-соціальних інституцій з метою розвитку освіти для різних категорій дорослих, що сприятиме сталому розвитку суспільства, вдосконаленню й самоактуалізації кожної людини, формуванню особистісної мобільності, здатності до опанування нових знань, прийняття нестандартних рішень. Неформальна освіта є однією із важливих форм розвитку компетентностей, набутих у формальній освіті та розвитку нових, що суттєво підвищують конкурентоздатність фахівців. Для вчителя – це можливість розширити та поглибити професійну компетентність, задовольнити власні освітні інтереси.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7396
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.