Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7395
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихайленко, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2021-08-09T09:07:56Z-
dc.date.available2021-08-09T09:07:56Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМихайленко О. В. Особливості розвитку лінгвістичної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти під час вивчення англійської мови. Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю (11-12 червня 2021 року, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка). Чернігів, 2021. С. 51-53.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7395-
dc.description.abstractВивчення іноземних мов набуває все більшого значення, оскільки знання іноземних мов є ключем до успіху в сучасному світі. Великого значення набуває англійська мова, яка визнана «глобальною мовою» і її статус основної міжнародної мови значною мірою відповідає процесу глобалізації, що передбачає для досягнення широкого кола цілей спілкування між людьми, які належать до різних культур. Але неможливо вивчити англійську мову без знань лексики, граматики, фонетики та орфографії цієї мови. Тому, проблема формування лінгвістичної іншомовної компетенції є однією з найактуальніших у вищій школі, зокрема у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectанглійська моваen_US
dc.subjectмайбутні фахівці дошкільної освітиen_US
dc.subjectмовна компетентністьen_US
dc.subjectлінгвістична іншомовна компетенціяen_US
dc.titleОсобливості розвитку лінгвістичної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти під час вивчення англійської мовиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.