Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7394
Назва: Українські прислів’я і приказки у формуванні комунікативної компетентності учнів початкових класів НУШ
Автори: Райська, Любов Григорівна
Іванюк, В.А.
Ключові слова: українські прислів’я
Нова українська школа
комунікативна компетентність
початкова освіта
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Райська Л. Г., Іванюк В.А. Українські прислів’я і приказки у формуванні комунікативної компетентності учнів початкових класів НУШ. Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю (11-12 червня 2021 року, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка). Чернігів, 2021. С. 54-55.
Короткий огляд (реферат): Формування мовнокомунікативної компетентності учнів Нової української школи – одне з основних завдань сучасного вчителя початкових класів. Лексичний словник першокласників обмежений переважно розмовно-побутовими словами. Невміння зв’язно висловлювати думки, неправильна вимова слів, помилки в усній та писемній мові створюють дискомфорт у процесі спілкування з дорослими та однолітками, не дають учневі можливості повною мірою розкрити свої здібності й задатки, проявити себе як особистість. У зв’язку з цим на сучасному етапі першочергове завдання вчителя початкових класів – забезпечити формування мовленнєво-мовної компетенції молодших школярів як першооснови комунікативної компетентності. Цьому сприяють НУШ, нові інформаційні технології, креативність учителів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7394
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.