Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7393
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьменко, С. С.-
dc.contributor.authorРайська, Любов Григорівна-
dc.date.accessioned2021-08-09T07:58:32Z-
dc.date.available2021-08-09T07:58:32Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКузьменко С. С., Райська Л. Г. Теоретичні засади формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів в умовах сучасної освітньої системи. Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю (11-12 червня 2021 року, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка). Чернігів, 2021. С. 45-46.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7393-
dc.description.abstractСучасна система вищої педагогічної освіти зазнає кардинальних змін з плином часу. Майбутній вчитель повинен володіти різноманітними знаннями, вміннями та навичками. Серед яких вагоме місце посідає знання рідної (української) мови. Мова є однією з найважливіших ознак освіченості та культурної спрямованості людини. Засвоєння української мови для кожної особистості слугує своєрідним ключем, засобом пізнавальної діяльності, і є, за висловом психолога М. Жинкіна, «каналом інтелекту». Особливе місце серед умінь послуговуватися рідною мовою, займає комунікативна компетентність.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectмайбутні вчителі початкових класівen_US
dc.subjectосвітня системаen_US
dc.subjectмоваen_US
dc.subjectкомунікативна компетентністьen_US
dc.titleТеоретичні засади формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів в умовах сучасної освітньої системиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.