Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7392
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКміть, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-08-09T07:54:28Z-
dc.date.available2021-08-09T07:54:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКміть О. В. Зміст контрольно-оцінювальної компетентності майбутнього фахівця початкової іншомовної освіти. Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю (11-12 червня 2021 року, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка). Чернігів, 2021. С. 15-19.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7392-
dc.description.abstractКонцепцією «Нова українська школа» передбачено приведення цілей, змісту, підходів, технологій навчання молодших школярів і методів оцінки його якості до відповідності з вимогами суспільства, забезпечення соціальної та професійної мобільності сучасного педагога, здатного до постійного оновлення, поповнення знань. Одним із компонентів професійної, зокрема, методичної підготовки майбутнього фахівця початкової іншомовної освіти виступає його контрольно-оцінювальна компетентність. У сучасному суспільстві, коли відбувається перехід від знаннєвої парадигми освіти до особистісно-орієнтованої, цей компонент діяльності вчителя набуває особливого значення для початкової школи.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectКонцепція «Нова українська школа»en_US
dc.subjectпочаткова іншомовна освітаen_US
dc.subjectконтрольно-оцінювальна компетентністьen_US
dc.titleЗміст контрольно-оцінювальної компетентності майбутнього фахівця початкової іншомовної освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.