Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7389
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДрозденко, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorДрозденко, Володимир Михайлович-
dc.date.accessioned2021-07-29T13:28:29Z-
dc.date.available2021-07-29T13:28:29Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДрозденко Н. М., Дрозденко В. М. Соціальна активність студентів як умова формування професійної спрямованості майбутнього вчителя. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 130. С. 140-143.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7389-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз соціальної активності студентів вищих навчальних закладів у позаурочний час. Названі можливі форми добровільного об’єднання студентів, визначені функції соціальної активності по впливу на суспільство, навчальний заклад та особистість. Значна увага приділяється діяльності добровільних об’єднань студентів – "студій", які мають вплив на формування професійної спрямованості майбутніх учителів. Робиться висновок про важливість соціальної активності студентів у поза аудиторний час як чинника в самореалізації студента, прояву його свободи в процесі навчання у виші.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectвихованняen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectсоціальна активністьen_US
dc.subjectпоза аудиторний часen_US
dc.subjectтворчістьen_US
dc.subject"студія"en_US
dc.titleСоціальна активність студентів як умова формування професійної спрямованості майбутнього вчителяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.