Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7382
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГанжа, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-07-27T12:44:47Z-
dc.date.available2021-07-27T12:44:47Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГанжа І. В. Функціональна інтерпретація маркерів хеджингу в англомовній рекламі медичних засобів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 131. С. 32-35.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7382-
dc.description.abstractДослідження проведене у руслі сучасних наукових розвідок, де домінує тенденція наближення до дискурсу у межах принципу невизначеності. Метою статті є розглянути функціональну реалізацію хеджингу у рекламі медичних засобів англомовної спільноти. Хеджинг трактується як одна зі стратегій комунікативного впливу, що вербалізована в мові великим спектром хедж-маркерів. У текстах рекламного медичного дискурсу, включаючи тексти інструктивного типу, було проаналізовано основні функції хеджингу.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectкомунікативна стратегіяen_US
dc.subjectхеджингen_US
dc.subjectрекламний дискурсen_US
dc.subjectфункції хеджингуen_US
dc.subjectхедж-маркериen_US
dc.subjectреклама медичних засобівen_US
dc.titleФункціональна інтерпретація маркерів хеджингу в англомовній рекламі медичних засобівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.