Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7382
Назва: Функціональна інтерпретація маркерів хеджингу в англомовній рекламі медичних засобів
Автори: Ганжа, Ірина Володимирівна
Ключові слова: комунікативна стратегія
хеджинг
рекламний дискурс
функції хеджингу
хедж-маркери
реклама медичних засобів
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Ганжа І. В. Функціональна інтерпретація маркерів хеджингу в англомовній рекламі медичних засобів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 131. С. 32-35.
Короткий огляд (реферат): Дослідження проведене у руслі сучасних наукових розвідок, де домінує тенденція наближення до дискурсу у межах принципу невизначеності. Метою статті є розглянути функціональну реалізацію хеджингу у рекламі медичних засобів англомовної спільноти. Хеджинг трактується як одна зі стратегій комунікативного впливу, що вербалізована в мові великим спектром хедж-маркерів. У текстах рекламного медичного дискурсу, включаючи тексти інструктивного типу, було проаналізовано основні функції хеджингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7382
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.