Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/738
Назва: Особливості формування професійної спрямованості майбутніх учителів технологій
Автори: Горчинський, Сергій Володимирович
Кузютин, Д. В.
Ключові слова: професійна спрямованість
професійна адаптація
професійна підготовка
самореалізація
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Горчинський С. В., Кузютин Д. В. Особливості формування професійної спрямованості майбутніх учителів технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 140. С. 133–136.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається процес формування професійної спрямованості майбутніх учителів технологій. Автори намагаються, опираючись на дослідження провідних вітчизняних та зарубіжних вчених, прослідкувати закономірності формування професійної спрямованості, окреслити основні її функції та визначити головні компоненти. Звертається увага на особливості навчально-виховного процесу майбутніх учителів технологій у вищому педагогічному навчальному закладі та його вплив на формування професійної спрямованості. Зазначено, що наукові знання у професійній діяльності майбутніх учителів мають загальний характер, частково проявляються в конкретних професійно-педагогічних діях. Розглянуті теоретичні та практичні проблеми адаптації студентів з метою становлення професійної спрямованості майбутніх учителів технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/738
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33.pdf454.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.