Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7377
Назва: Моделювання педагогічної системи підготовки майбутніх професіоналів на засадах філософії вищої освіти
Автори: Третяк, Олена Станіславівна
Чебоненко, С. О.
Ключові слова: моделювання
модель управління
педагогічна система
освітній процес
професійні стандарти
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Третяк О. С., Чебоненко С. О. Моделювання педагогічної системи підготовки майбутніх професіоналів на засадах філософії вищої освіти. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 133. С. 225-228.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено багатогранність проявів моделювання системи підготовки майбутніх професіоналів в реальності. Модель педагогічної системи в умовах освітнього процесу розглядається як функціонування взаємозалежних педагогічних умов (створення можливостей кожному студенту для саморозвитку; використання педагогічних (інноваційних) технологій навчання; наявність спеціально розробленого методичного забезпечення; об’єднання студентів за спільними цілями та інтересами, цінностями за вибраними спеціалізаціями; стимулювання студентів; інтеграція міждисциплінарних зв’язків з акцентом на профіль подальшої професійної діяльності та ін.) та принципів філософії (принцип матеріалістичного монізму; принцип детермінізму; принцип розвитку та ін.) і законів діалектики (перехід кількісних змін у якісні, єдність і боротьба протилежностей, заперечення заперечень).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7377
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.