Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7376
Назва: Структурно-змістові зміни в програмі для вступників за освітньо-кваліфікаційним рівнем "Магістр" у контексті набутих компетенцій
Автори: Сазонова, Олена Володимирівна
Лілік, Ольга Олександрівна
Ключові слова: комплексне вступне випробування
освітньо-кваліфікаційний рівень "магістр"
учитель української мови та літератури
компетентнісний підхід
професійна компетентність
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Сазонова О. В., Лілік О. О. Структурно-змістові зміни в програмі для вступників за освітньо-кваліфікаційним рівнем "Магістр" у контексті набутих компетенцій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 133. С. 181-185.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості реалізації компетентнісного підходу в програмі додаткового комплексного випробування (українська мова та література, методики навчання української мови та літератури) за освітньо-кваліфікаційним рівнем "магістр" спеціальності 8.02030301 "Українська мова і література". Автори досліджують поняття "професійна компетентність", визначають ключові компетенції у професійно-педагогічній підготовці майбутнього учителя української мови та літератури, формулюють практичні рекомендації для впровадження компетентнісного підходу в практику освітнього процесу з метою встановлення порогового та еталонного рівнів підготовки майбутніх педагогів у межах їхньої професійної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7376
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.