Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7374
Назва: Теоретико-методичні основи організації самостійних занять фізичними вправами
Автори: Рибалко, П. Ф.
Козерук, Юлія Володимирівна
Лисюк, С. М.
Гончар, В. В.
Ключові слова: дитина
молодший шкільний вік
здоров’я
фізичні якості
фізичне виховання
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Рибалко П. Ф., Козерук Ю. В., Лисюк С. М., Гончар В. В. Теоретико-методичні основи організації самостійних занять фізичними вправами. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 135. С. 213-216.
Короткий огляд (реферат): Проблема зміцнення здоров’я дітей є одним з головних завдань нашого суспільства. Наскільки успішно вирішується питання фізичної підготовки в ранньому шкільному віці, настільки залежить стан здоров’я, фізичний розвиток, працездатність, успіхи у навчанні та спорті дітей більш старшого шкільного віку. Поряд з цим, заходи, що вживаються на державному рівні з метою покращення фізичного стану школярів не забезпечать позитивних зрушень без пошуку шляхів оптимізації фізичного виховання в загальноосвітній школі. В статті обґрунтовано особливості впливу теоретичних знань молодших школярів про значення фізичної культури для здоров’я та обґрунтовано вплив самостійних занять на віковий розвиток фізичних якостей дітей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7374
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.