Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7373
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗабара, Лариса Василівна-
dc.date.accessioned2021-07-23T09:11:20Z-
dc.date.available2021-07-23T09:11:20Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЗабара Л. В. Особливості взаємодії педагога і учня у музично-педагогічному процесі. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 135. С. 175-177.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7373-
dc.description.abstractУ статті розглянуто модель сучасного педагога. Висвітлено риси педагогічної креативності педагога, розвитку його творчого потенціалу, самовдосконалення та самоствердження впродовж життя. Доведено, що спілкування педагога і учня повинно мати характер діалогу, співпраці, співтворчості, в яких домінує взаємовигідний обмін особистісними смислами і досвідом. Діяльність педагога повинна спиратися на ціннісній взаємодії педагога і учня у навчально-виховному процесі під час опанування музичного мистецтва.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectколективний суб’єкт пізнання (педагог і учень)en_US
dc.subjectаксіологія освітиen_US
dc.subjectмузично-педагогічна культура вчителяen_US
dc.subjectдуховні та моральні цінностіen_US
dc.titleОсобливості взаємодії педагога і учня у музично-педагогічному процесіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.