Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7373
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Забара, Лариса Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-23T09:11:20Z | - |
dc.date.available | 2021-07-23T09:11:20Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Забара Л. В. Особливості взаємодії педагога і учня у музично-педагогічному процесі. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 135. С. 175-177. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7373 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто модель сучасного педагога. Висвітлено риси педагогічної креативності педагога, розвитку його творчого потенціалу, самовдосконалення та самоствердження впродовж життя. Доведено, що спілкування педагога і учня повинно мати характер діалогу, співпраці, співтворчості, в яких домінує взаємовигідний обмін особистісними смислами і досвідом. Діяльність педагога повинна спиратися на ціннісній взаємодії педагога і учня у навчально-виховному процесі під час опанування музичного мистецтва. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | колективний суб’єкт пізнання (педагог і учень) | en_US |
dc.subject | аксіологія освіти | en_US |
dc.subject | музично-педагогічна культура вчителя | en_US |
dc.subject | духовні та моральні цінності | en_US |
dc.title | Особливості взаємодії педагога і учня у музично-педагогічному процесі | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості взаємодії педагога і учня у музично-педагогічному процесі.pdf | 451.94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.