Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7373
Назва: | Особливості взаємодії педагога і учня у музично-педагогічному процесі |
Автори: | Забара, Лариса Василівна |
Ключові слова: | колективний суб’єкт пізнання (педагог і учень) аксіологія освіти музично-педагогічна культура вчителя духовні та моральні цінності |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Забара Л. В. Особливості взаємодії педагога і учня у музично-педагогічному процесі. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 135. С. 175-177. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто модель сучасного педагога. Висвітлено риси педагогічної креативності педагога, розвитку його творчого потенціалу, самовдосконалення та самоствердження впродовж життя. Доведено, що спілкування педагога і учня повинно мати характер діалогу, співпраці, співтворчості, в яких домінує взаємовигідний обмін особистісними смислами і досвідом. Діяльність педагога повинна спиратися на ціннісній взаємодії педагога і учня у навчально-виховному процесі під час опанування музичного мистецтва. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7373 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості взаємодії педагога і учня у музично-педагогічному процесі.pdf | 451.94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.