Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7370
Назва: Системний підхід до вирішення проблеми організації самостійної позааудиторної роботи студентів у навчанні англійської мови
Автори: Биконя, Оксана Павлівна
Ключові слова: системний підхід
самостійна позааудиторна робота
студенти
англійська мова
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Биконя О. П. Системний підхід до вирішення проблеми організації самостійної позааудиторної роботи студентів у навчанні англійської мови. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 135. С. 144-147.
Короткий огляд (реферат): У статті вирішується проблема використання системного підходу під час організації самостійної позааудиторної роботи студентів у навчанні англійської мови. Розглядаються поняття "підхід", "системний підхід", як можна організувати самостійне позааудиторне англомовне навчання студентів, використовуючи системний підхід. У статті визначається, що системний підхід у ході розв’язання проблеми організації самостійної позааудиторної роботи студентів під час оволодіння ними англомовною комунікативною компетентністю може виступати, як загальна концептуальна основа; як науковий метод; як методологія проектування; як метод аналізу; як системне управління навчальною позааудиторною діяльністю студентів. Також у статті розглядаються функціональні компоненти та основні принципи системного підходу під час вирішення вищезазначеної проблеми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7370
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.