Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/735
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВдовенко, Ігор Станіславович-
dc.date.accessioned2020-03-05T14:09:12Z-
dc.date.available2020-03-05T14:09:12Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВдовенко І. С. Теорія та практика підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 140. С. 119–122.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/735-
dc.description.abstractСтаття присвячена теорії і практиці підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Розкривається сутність понять "інноваційна діяльність", "інноваційна педагогічна діяльність", "інноваційна педагогічна компетентність" та їх складові. Наводяться критерії готовності педагога до інноваційної діяльності. Розглядається проблема формування готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності у вищому навчальному закладі. Визначено основні етапи формування у студентів готовності до інноваційної діяльності.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectінноваціїen_US
dc.subjectінноваційна педагогічна діяльністьen_US
dc.subjectінноваційна педагогічна компетентністьen_US
dc.subjectпрофесійна готовністьen_US
dc.titleТеорія та практика підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29.pdf453.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.