Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/735
Назва: Теорія та практика підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності
Автори: Вдовенко, Ігор Станіславович
Ключові слова: інновації
інноваційна педагогічна діяльність
інноваційна педагогічна компетентність
професійна готовність
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Вдовенко І. С. Теорія та практика підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 140. С. 119–122.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена теорії і практиці підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Розкривається сутність понять "інноваційна діяльність", "інноваційна педагогічна діяльність", "інноваційна педагогічна компетентність" та їх складові. Наводяться критерії готовності педагога до інноваційної діяльності. Розглядається проблема формування готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності у вищому навчальному закладі. Визначено основні етапи формування у студентів готовності до інноваційної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/735
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29.pdf453.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.