Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7345
Назва: Особливості професійно-педагогічної спрямованості майбутніх учителів
Автори: Дрозденко, Володимир Михайлович
Плюта, Я. М.
Ключові слова: спрямованість
особистість
мотиви
інтереси
переконання
ідеали
установки
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Дрозденко В. М., Плюта Я. М. Особливості професійно-педагогічної спрямованості майбутніх учителів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. / гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 137. С. 184-187.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається процес формування професійно-педагогічної спрямованості майбутніх вчителів трудового навчання. Автори намагаються, опираючись на дослідження провідних вітчизняних та зарубіжних вчених, прослідкувати законо-мірності формування професійно-педагогічної спрямованості, окреслити основні її функції та визначити головні компоненти. Звертається увага на тісний зв’язок професійно-педагогічної та психологічної спрямованостей з загальною спрямованістю особистості, окреслюються особистісний та процесуальний аспекти спрямованості особистості майбутнього вчителя як важливі, з огляду на майбутню професійну діяльність, вказуються такі компоненти: когнітивний, емоційно-оціночний та поведінковий. Отже, проблема вибору педагогічної професії, формування професійної педагогічної спрямованості майбутнього вчителя залишається актуальною, злободенною, з огляду на сучасний стан українського суспільства, зміни в змісті та структурі освіти, її гуманізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7345
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.