Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7321
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмаглюк, Ольга Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-06-09T11:54:14Z-
dc.date.available2021-06-09T11:54:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСмаглюк О. С. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до формувального оцінювання учнів молодшого шкільного віку : кваліфікаційна магістр. р-та студентки VI курсу, 61 групи, спец.: 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. пед. н., доцент І. С. Турчина; Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2020. 88 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7321-
dc.description.abstractЯкісне формувальне оцінювання навчальних досягнень молодших учнів в першу чергу залежить від готовності вчителя початкових класів його здійснювати, і ця готовність має бути сформована у процесі вищої професійної освіти.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectмайбутні вчителі початкових класівen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectпрофесійна освітаen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.titleПідготовка майбутніх учителів початкових класів до формувального оцінювання учнів молодшого шкільного вікуen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.