Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/732
Назва: | Фактори, що впливають на ефективність адаптації першокурсників |
Автори: | Третяк, Олена Станіславівна Чебоненко, С. О. |
Ключові слова: | взаємовідносини пристосування першокурсників до вимог рівні адаптації роль командирів фактори впливу на мотивацію |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Третяк О. С., Чебоненко С. О. Фактори, що впливають на ефективність адаптації першокурсників. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 140. С. 93–97. |
Короткий огляд (реферат): | Представлений у статті підхід до посилення мотивації курсантів першого курсу до навчання ґрунтується на врахуванні потреб, очікування, установки, системи взаємовідносин. До умов, які впливають на адаптацію курсанта віднесені такі, як: формулювання чітких і зрозумілих вимог; ознайомлення з системою навчання у виші; регулярне обговорення проблем; навчання правильно розподіляти вільний час; перебудова системи звичок; психологічна підтримка в стресових ситуаціях; активна робота органів студентського самоврядування; розвиток соціальних, пізнавальних, комунікативних мотивів учіння, інтелектуальної активності; забезпечення матеріальних, духовних та соціальних потреб, ціннісної етичної орієнтації; формування адекватної самооцінки тощо. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/732 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
23.pdf | 464.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.