Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/732
Назва: Фактори, що впливають на ефективність адаптації першокурсників
Автори: Третяк, Олена Станіславівна
Чебоненко, С. О.
Ключові слова: взаємовідносини
пристосування першокурсників до вимог
рівні адаптації
роль командирів
фактори впливу на мотивацію
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Третяк О. С., Чебоненко С. О. Фактори, що впливають на ефективність адаптації першокурсників. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 140. С. 93–97.
Короткий огляд (реферат): Представлений у статті підхід до посилення мотивації курсантів першого курсу до навчання ґрунтується на врахуванні потреб, очікування, установки, системи взаємовідносин. До умов, які впливають на адаптацію курсанта віднесені такі, як: формулювання чітких і зрозумілих вимог; ознайомлення з системою навчання у виші; регулярне обговорення проблем; навчання правильно розподіляти вільний час; перебудова системи звичок; психологічна підтримка в стресових ситуаціях; активна робота органів студентського самоврядування; розвиток соціальних, пізнавальних, комунікативних мотивів учіння, інтелектуальної активності; забезпечення матеріальних, духовних та соціальних потреб, ціннісної етичної орієнтації; формування адекватної самооцінки тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/732
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf464.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.