Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7316
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулеш, Кристина Валеріївна-
dc.date.accessioned2021-06-09T08:34:52Z-
dc.date.available2021-06-09T08:34:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКулеш К. В. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до формування музичного сприймання у молодших школярів : кваліфікаційна магістр. р-та студентки VI курсу, 66 групи, спец.: 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво) / наук. керівник: канд. пед. наук, доцент кафедри мистецьких дисциплін Р. М. Силко; Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра мистецьких дисциплін. Чернігів, 2019. 88 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7316-
dc.description.abstractСучасна музична педагогіка орієнтується на систему поглядів на музику як на джерело і спосіб розвитку дитини, як «ґрунт», на якому може зростати духовне, морально-естетичне й творче удосконалення дитини. Постановка та вирішення проблеми розвитку дитини музикою як проблеми розвитку людини змусила переглянути всю систему науково-теоретичних уявлень про педагогічний процес формування музичної культури дитини, важливою складовою якого є музичне сприймання.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectмайбутні вчителі музичного мистецтваen_US
dc.subjectмузичне мистецтвоen_US
dc.subjectмузичне сприйманняen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectмузична культураen_US
dc.titleПідготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до формування музичного сприймання у молодших школярівen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.