Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7308
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкорик, Тамара Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-06-02T12:33:29Z-
dc.date.available2021-06-02T12:33:29Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСкорик Т. В. Методологічні підходи до вивчення питання професійної успішності майбутнього вчителя. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 11 (167) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. C. 37-41. (Серія: Педагогічні науки).en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7308-
dc.description.abstractМета роботи – здійснити аналіз проблеми професійної успішності вчителя з точки зору наукової інтерпретації різних методологічних підходів. Відповідно до мети дослідження зроблено науковий аналіз методологічних стратегії дослідження феномена професійної успішності вчителя загальнонаукового та конкретнонаукового рівнів, розкрито змістові характеристики професійної успішності вчителя. Методологічною основою дослідження є комплекс підходів: системний, синергетичний, історико-цивілізаційний, діяльнісний, праксеологічний, аксіологічний, суб’єктний, акмеологічний та х’ютагогічний.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпрофесійна успішність вчителяen_US
dc.subjectсутність професійної успішності вчителяen_US
dc.subjectмайбутній вчительen_US
dc.subjectпідхідen_US
dc.subjectметодологічний підхідen_US
dc.titleМетодологічні підходи до вивчення питання професійної успішності майбутнього вчителяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.