Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7308
Назва: Методологічні підходи до вивчення питання професійної успішності майбутнього вчителя
Автори: Скорик, Тамара Володимирівна
Ключові слова: професійна успішність вчителя
сутність професійної успішності вчителя
майбутній вчитель
підхід
методологічний підхід
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Скорик Т. В. Методологічні підходи до вивчення питання професійної успішності майбутнього вчителя. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 11 (167) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. C. 37-41. (Серія: Педагогічні науки).
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – здійснити аналіз проблеми професійної успішності вчителя з точки зору наукової інтерпретації різних методологічних підходів. Відповідно до мети дослідження зроблено науковий аналіз методологічних стратегії дослідження феномена професійної успішності вчителя загальнонаукового та конкретнонаукового рівнів, розкрито змістові характеристики професійної успішності вчителя. Методологічною основою дослідження є комплекс підходів: системний, синергетичний, історико-цивілізаційний, діяльнісний, праксеологічний, аксіологічний, суб’єктний, акмеологічний та х’ютагогічний.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7308
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.