Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7307
Назва: Гейміфікація навчання майбутніх ІТ-фахівців як сучасний освітній тренд
Автори: Мехед, К. М.
Філон, Лідія Григорівна
Ключові слова: майбутні ІТ-фахівці
освітні тренди
гейміфікація
заклад вищої освіти
мотивація
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Мехед К. М., Філон Н. Г. Гейміфікація навчання майбутніх ІТ-фахівців як сучасний освітній тренд. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 11 (167) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. C. 105-114. (Серія: Педагогічні науки).
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено обґрунтування доцільності використання гейміфікації як інноваційного засобу навчання майбутніх ІТ-фахівців, розкрити потенціал ігрофікації на прикладі неспецифічних для цього сфер життя, визначити важливість впливу цифрових технологій на сприйняття інформації студентами. Проведено дослідження з метою вивчення ставлення майбутніх ІТ-фахівців до освітніх трендів та новітніх інноваційних засобів навчання, виокремлено найбільш актуальні для них тенденції та визначено рівень використання цих трендів викладачами на думку студентів. У процесі дослідження з’ясовано, який вплив використання викладачем інноваційних технологій під час викладання предмету на зацікавленість майбутніх ІТ-фахівців до навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7307
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.