Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7302
Назва: | Розвиток складових індивідуального здоров’я вчителів: соціально-емоційні, етичні і компетентнісні аспекти |
Автори: | Жара, Ганна Іванівна |
Ключові слова: | вчитель здоров’я компетентність індивідуального здоров’язбереження соціально-емоційне та етичне навчання (СЕЕН) професійна підготовка |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» |
Бібліографічний опис: | Жара Г. І. Розвиток складових індивідуального здоров’я вчителів: соціально-емоційні, етичні і компетентнісні аспекти. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 10 (166) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. C. 214-220. (Серія: Педагогічні науки). |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються питання соціально-емоційного та етичного навчання майбутніх учителів та вчителів-практиків у контексті його взаємозв’язку із процесом формування компетентності індивідуального здоров’язбереження та вимог професійного стандарту підготовки вчителів різних предметних спеціальностей. Мета роботи – розкриття соціально-емоційних, етичних та компетентнісних аспектів у формуванні індивідуального здоров’язбереження майбутніх учителів і вчителів-практиків. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7302 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розвиток складових індивідуального здоров’я вчителів соціально-емоційні, етичні і компетентнісні аспекти.pdf | 828,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.