Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7302
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖара, Ганна Іванівна-
dc.date.accessioned2021-06-02T11:43:48Z-
dc.date.available2021-06-02T11:43:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЖара Г. І. Розвиток складових індивідуального здоров’я вчителів: соціально-емоційні, етичні і компетентнісні аспекти. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 10 (166) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. C. 214-220. (Серія: Педагогічні науки).en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7302-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання соціально-емоційного та етичного навчання майбутніх учителів та вчителів-практиків у контексті його взаємозв’язку із процесом формування компетентності індивідуального здоров’язбереження та вимог професійного стандарту підготовки вчителів різних предметних спеціальностей. Мета роботи – розкриття соціально-емоційних, етичних та компетентнісних аспектів у формуванні індивідуального здоров’язбереження майбутніх учителів і вчителів-практиків.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectвчительen_US
dc.subjectздоров’яen_US
dc.subjectкомпетентність індивідуального здоров’язбереженняen_US
dc.subjectсоціально-емоційне та етичне навчання (СЕЕН)en_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.titleРозвиток складових індивідуального здоров’я вчителів: соціально-емоційні, етичні і компетентнісні аспектиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.