Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7302
Назва: Розвиток складових індивідуального здоров’я вчителів: соціально-емоційні, етичні і компетентнісні аспекти
Автори: Жара, Ганна Іванівна
Ключові слова: вчитель
здоров’я
компетентність індивідуального здоров’язбереження
соціально-емоційне та етичне навчання (СЕЕН)
професійна підготовка
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Жара Г. І. Розвиток складових індивідуального здоров’я вчителів: соціально-емоційні, етичні і компетентнісні аспекти. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 10 (166) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. C. 214-220. (Серія: Педагогічні науки).
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання соціально-емоційного та етичного навчання майбутніх учителів та вчителів-практиків у контексті його взаємозв’язку із процесом формування компетентності індивідуального здоров’язбереження та вимог професійного стандарту підготовки вчителів різних предметних спеціальностей. Мета роботи – розкриття соціально-емоційних, етичних та компетентнісних аспектів у формуванні індивідуального здоров’язбереження майбутніх учителів і вчителів-практиків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7302
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.