Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7273
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНосовець, Наталія Михайлівна-
dc.contributor.authorБелан, Тетяна Григорівна-
dc.date.accessioned2021-06-02T06:11:17Z-
dc.date.available2021-06-02T06:11:17Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНосовець Н., Белан Т. Профорієнтаційна робота як складова педагогічної діяльності вчителя технологій. Сучасні проблеми підготовки та професійного удосконалення працівників сфери освіти : тези VIІ Міжнар. наук.-практ. конф. (23 квітня 2021 року, м. Чернігів) ; упорядн. : Н. О. Терентьєва. Черкаси : Видавець Чабаненко Ю.В., 2021. С. 63-66.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7273-
dc.description.abstractМета дослідження: розрити роль учителя технологій в організації профорієнтаційної роботи з учнівською молоддю. Професійна орієнтація спрямована на задоволення потреб особистості в професійному самовизначенні та потреби суспільства у забезпеченні соціально-професійної структури. Професійна орієнтація в освітньому процесі – це спрямованість інтересів і схильностей учнів, яка значною мірою залежить від конкретної навчальної діяльності.en_US
dc.publisherСучасні проблеми підготовки та професійного удосконалення працівників сфери освіти : тезиen_US
dc.subjectпрофорієнтаційна роботаen_US
dc.subjectвчитель технологійen_US
dc.subjectучнівська молодьen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.titleПрофорієнтаційна робота як складова педагогічної діяльності вчителя технологійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.